Birimimiz; Anaokulu, İlköğretim, Özel Anadolu ve Fen Liselerine daha iyi hizmet verebilme adına velilerin, öğrencilerin, öğretmenlerin ve personelin muhasebe ile ilgili işlemlerini yürütür.
Görev ve Tanımı:
- Her yeni eğitim/öğretim dönemi için okul kayıt işlemlerini yapar.
- Öğrencilerin faydalandığı eğitim ve yemek hizmetlerine ait faturaları aylık olarak keser ve ilgili kişilere ulaştırır.
- Alacaklı – borçlu hesapların takibini yapar ve velileri bu konuyla ilgili olarak bilgilendirir.
- Dönem içerisinde gerçekleştirilen etkinliklerle ilgili işlemleri kontrol eder, faturaları keser ve konuyla ilgili olarak velileri bilgilendirir.
- Yemek hizmetinden ayrılmak ya da faydalanmak isteyen öğrencilerimizle ilgili gerekli işlemleri yapar.
- Velilerin banka hesaplarının kontrolünü ve gerekli görüldüğü durumlarda banka görevlileri ile iletişimi sağlar.
- Her ay vakıf merkez muhasebede tutulan kolej hesapları ile mutabakat yapılarak düzeltmeler yapar.
- Kayıt iptal faturalarını keser ve gerekli düzenlemeleri yapar.
- Dönem sonu işlemlerinin yapar.
- Muhasebe programı ile ilgili aksaklıkların giderir ve bu duruma bağlı olarak düzenlemeler yapar.
- Her yıl düzenlenen Akademik düzey belirleme sınavına ilişkin kayıt, fatura, kontrol işlemlerini gerçekleştirir.
- Banka ekstrelerini sisteme girer ve kontrolünü yapar.
- Velilerin adlarına açılmış olan kredili mevduat hesaplarından ilgili aylara ait tahsilatların yapılabilmesi için bankaya veri aktarımının sağlar.
- Eski döneme ilişkin alacakların takibini yapar.
- Vakıf merkez büroyla koordinasyon sağlar.
- Çalışanlardan her ay düzenli olarak bordro ve puantajları için imza alınır.